2017

Dimecres, 1 de març, a partir de les 10 h, a l’edifici TR5 (c. Colom 11. Terrassa ) de l’Escola d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) i també a l’edifici Històric (c. Colom, 1 Terrassa)

Recentment s’ha creat al Campus de Terrassa el grup de recerca Turbulence and Aerodynamics in Mechanical and Aerospace Engineering Research Group (TUAREG), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), dedicat a estudiar, mitjançant tècniques numèriques i experimentals, com afecten les turbulències a tot tipus de vehicles per millorar-ne el disseny en funció de l’eficiència energètica. El nou grup està dirigit per Ivette Rodríguez i està format per investigadors de diversos departaments de la UPC que imparteixen docència a l’Escola Superior d’Enginyeria Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).

Disseny i fabricació de làmpades basades en la natura per part dels estudiants del grau d’enginyeria en disseny industrial i desenvolupament del producte