Sessions Informatives per a Futurs Estudiants de Màster

Acabes de finalitzar els estudis de Grau i estàs pensant en ampliar els teus estudis amb un Màster, o bé estàs treballant i voldries tenir més coneixements que t'ajudarien a impulsar la teva carrera, o estàs pensant en un doctorat i encaminar la teva trajectòria professional cap a la investigació.

Vols saber què t'ofereix l'ESEIAAT? La qualitat docent i la satisfacció dels nostres estudiants avalen els nostres Màsters.Vine a coneixe'ns!

Sessions Informatives curs 2019-2020

A continuació et podràs inscriure a la sessió que més s'adapti al teu horari. Totes lessessions tindràn lloc a la sala de conferències de l'ESEIAAT, edifici TR5, carrer Colom 5, Terrassa

icon_pdf.png PRESENTACIÓ SESSIÓ INFORMATIVA MÀSTERS

De la mà del nostre professorat, coneixeràs detalls dels següents estudis de Màster: