Sessions Informatives per a Futurs Estudiants de Màster

Acabes de finalitzar els estudis de Grau i estàs pensant en ampliar els teus estudis amb un Màster, o bé estàs treballant i voldries tenir més coneixements que t'ajudarien a impulsar la teva carrera, o estàs pensant en un doctorat i encaminar la teva trajectòria professional cap a la investigació.

Vols conèixer el programa d'alt rendiment: doble titulació entre Màsters ESEIAAT i doble titulació amb la UOC. ?

Vols saber què t'ofereix l'ESEIAAT? La qualitat docent i la satisfacció dels nostres estudiants avalen els nostres Màsters.Vine a coneixe'ns!

Consulteu en la relació següent les dates de les properes sessions informatives. Per facilitar la participació, totes les sessions són en format online. Per assistir-hi cal inscripció prèvia

Inscriu-t'hi!

Sessions Informatives curs 2023-2024

A continuació et podràs inscriure a la sessió que més s'adapti al teu horari.

Díptic informatiu PRESENTACIÓ SESSIÓ INFORMATIVA MÀSTERS

De la mà del nostre professorat, coneixeràs en detall els nostres estudis de Màster: