Sessions Informatives per a Futurs Estudiants de Màster

Acabes de finalitzar els estudis de Grau i estàs pensant en ampliar els teus estudis amb un Màster, o bé estàs treballant i voldries tenir més coneixements que t'ajudarien a impulsar la teva carrera, o estàs pensant en un doctorat i encaminar la teva trajectòria professional cap a la investigació.

Vols saber què t'ofereix l'ESEIAAT? La qualitat docent i la satisfacció dels nostres estudiants avalen els nostres Màsters.Vine a coneixe'ns!

Us informem que, a instància de les autoritats sanitàries i de la Generalitat de Catalunya i d'acord amb el protocol d'actuació de la Universitat Politècnica de Catalunya davant la situació d'alerta sanitària pel coronavirus (COVID-19), ens veiem obligats a cancel·lar la sessió de màsters del proper dimecres 18 de març. Podeu inscriure-us a qualsevol de les altres dates que tenim obertes per a realitzar les sessions informatives.

També s'està estudiant la possibilitat de trobar una altra data per fer una nova sessió substituint la que ara cancel·lem. En cas afirmatiu, podreu trobar la informació a la pàgina web de l'escola.

Sessions Informatives curs 2019-2020

A continuació et podràs inscriure a la sessió que més s'adapti al teu horari. Totes lessessions tindràn lloc a la sala de conferències de l'ESEIAAT, edifici TR5, carrer Colom 5, Terrassa

icon_pdf.png PRESENTACIÓ SESSIÓ INFORMATIVA MÀSTERS

De la mà del nostre professorat, coneixeràs detalls dels següents estudis de Màster: