Màster universitari en Disseny i Tecnologia Tèxtils

Presentació

L'objectiu principal del màster universitari en Disseny i Tecnologia Tèxtils és contribuir a la formació tècnica i científica de professionals que puguin ser empleats en el conjunt d'indústries relacionades amb el sector tèxtil de forma àmplia, des de la filatura i el tèxtil de capçalera fins al disseny de productes innovadors i acabats funcionals.

Es pretén contribuir a la formació tecnològica avançada en materials i processos d'alt valor afegit, així com a la innovació en els processos i productes que donin resposta a les necessitats globals actuals i futures del sector considerant-ne les dimensions tècnica, econòmica i ambiental.

Organització

Coordinació acadèmica: Mònica Ardanuy

Sessions Informatives per a Futurs Estudiants de Màster

Preinscripció

Informació general

Durada i inici

1 curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre

Horaris i modalitat

Tarda. Dilluns i dimarts de 17 a 20 h i dimecres i dijous de 15 a 21 h. Presencial

Preus i beques

Preu aproximat del màster sense expedició del títol, 3.267€ (4.901€ per a no residents a la UE).

Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts

Idiomes

Les assignatures s'imparteixen en català, castellà o anglès, en funció del nivell de comprensió de l'estudiantat i dels objectius formatius del màster.

Lloc d'impartició

Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

Títol oficial