Assessorament de treballs de recerca

Des de l’Escola s’ofereix la possibilitat d’assessorar una sèrie de treballs de recerca realitzats per part d’estudiants de secundària. Estem oberts a qualsevol proposta que ens vulgueu fer arribar pel que fa a la temàtica i contingut d’aquesta tipologia de treballs, en el marc dels àmbits de l’enginyeria en els que impartim estudis (Enginyeria Industrial, Enginyeria Aeroespacial i Enginyeria de Sistemes Audiovisuals).

Disposem d’un catàleg inicial de propostes sobre les següents temàtiques:

• Automatització i Robòtica (dirigit a instituts i escoles de la ciutat de Terrassa).
  • Nous teixits intel·ligents.
  • Depuració d'aigües residuals
  • Instal·lacions solars fotovoltaiques.

Si participeu en aquesta activitat, podreu obtenir el carnet UPC per accedir a les biblioteques UPC, així com assistir a una sessió de formació complementària en l'ús dels fons documentals, que us serà de gran ajut pel desenvolupament del vostre treball de recerca.