Cursos BIP (Blended Intensive Programs)

Què és un BIP? Els BIPs són programes breus i intensius que utilitzen formes innovadores d’aprenentatge i ensenyament, inclòs l’ús de la cooperació en línia, en els que els estudiants faran una mobilitat física de curta durada (entre 5 i 30 dies), combinada amb un component virtual obligatori.

Reconeixement Acadèmic: Els BIPs són programes intensius amb reconeixement en l'expedient acadèmic de l'estudiant, per un mínim de 3 crèdits ECTS.

Països d’Estada: Les estades físiques del BIP han de tenir com a destinació qualsevol dels països participants en el programa Erasmus+: Alemanya, Àustria, Bèlgica, Bulgària, Croàcia, Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Islàndia, Itàlia, Letònia, Liechtenstein, Lituània, Luxemburg, Macedònia del Nord, Malta, Noruega, Països Baixos, Polònia, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Romania, Sèrbia, Suècia, Turquia i Xipre.

Destinataris: Estudiants regulars de la UPC matriculats en un grau o màster universitari, admesos en un BIP que estigui en el cens de BIPs de la UPC.

Beques: Consultar el web d’ajuts GRI.

arxivat sota: , , ,