Accés Ofertes TFE professorat

ES NECESSARI VALIDAR-SE PER TAL D'AFEGIR NOVES OFERTES!

Identificació

Heu oblidat la contrasenya?

Una vegada identificat, ja podeu accedir a:

Assignació d'enunciats

El procediment general per a la proposta i assignació de títols de TFG / TFM incorpora les següents etapes:

1. Introducció de la proposta de títol de TFG / TFM, per part del PDI vinculat a l’ESEIAAT.
  2. Validació de la proposta, per part del Coordinador de TFG / TFM de l’ESEIAAT.
  3. Publicació de la proposta a la intranet de TFG / TFM i visibilitat a l’estudiantat ESEIAAT.
  4. Sol·licitud d’assignació de la proposta, per part de l’estudiantat de l’ESEIAAT.
  5. Assignació de la proposta a l’estudiantat, per part del PDI director de la proposta.
  6. Acceptació de l’assignació, per part de l’estudiantat.
Un cop assignat i acceptat el treball i amb l'estat "inscrit i acceptat" a l'esecretaria, l’estudiantat podrà matricular el TFG / TFM en els terminis establerts al calendari acadèmic i sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs fi d'estudi.