mueo_portada.jpg

Informació Màsters

He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat(obriu en una finestra nova) *

Màster Universitari en Enginyeria d'Organització

Presentació

El Màster Universitari en Enginyeria d'Organització per la Universitat Politècnica de Catalunya, ofereix una formació per aplicar la ciència i la tecnologia al disseny i la gestió de les organitzacions. Fa referència a la planificació, organització, assignació, direcció i control d'activitats i recursos aplicables a persones i organitzacions amb un component tecnològic i estratègic.

El disseny curricular i la modalitat semipresencial d'aquest pla d'estudis dóna la possibilitat de poder cursar-lo en diferents itineraris, permeten, a més, compaginar-los amb la vida professional.

Plans d'Estudis

El disseny curricular del pla d'estudis del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització dóna la possibilitat de poder cursar aquests estudis en 2 ó 3 anys. Aquest disseny, a més, permet compaginar-los amb la vida professional.

Hi han tres possibilitats de cursar aquests estudis:

Informació general

Tipus de títol: Màster Universitari Oficial, Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Durada i inici: Dos cursos acadèmics o tres, en funció del pla d'estudis triat, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre i febrer

Horaris i modalitat: Tarda. En dos anys: 3 tardes a la setmana de 17:30 h a 21:30 h. En tres anys: 2 tardes a la setmana de 17:30 h a 21:30 h. Semipresencial

Preus i beques: Preu aproximat del màster, 6.295 € (9.442 € per a no residents a la UE).

Més informació sobre preus i pagament de la matrícula

Més informació de beques i ajuts

Idiomes: Les assignatures s'impartiran en català i castellà..

Places: 60 entrada al setembre + 20 entrada al febrer

Coordinadora acadèmica: Eulàlia Griful

Acords de doble titulació

Amb altres universitats catalanes

• Màster en Enginyeria d'Organització (ESEIAAT) / Master's degree in Management Engineering / Màster en Direcció d'Empreses (Direcció de les Organitzacions en l'Economia del coneixement) (UOC)

Més informació al web del Programa d'Alt Rendiment Acadèmic

• També existeix la possibilitat de cursar la Doble Titulació entre el Màster en Enginyeria d'Organització de l'ESEIAAT i el Master of Science: Engineering and Management at the Politecnico di Torino.