2018

En aquesta edició, el Fòrum d’Empreses de l’ESEIAAT inclou el ‘DemoDay Emprèn UPC Terrassa’, un esdeveniment on els estudiants presentaran a inversors les empreses creades a l’Espai EMPRÈN UPC Terrassa.

Els estudiants que van accedir a la universitat a partir del curs 2014-2015 tindran, a partir d'ara, quatre vies per acreditar el requisit B2 que se'ls exigia per a l’obtenció del títol de grau. Amb aquesta mesura, la UPC aplica la moratòria acordada el juny passat pel Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC).

Un any més, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) convoca el Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de cicle formatiu de grau superior (CFGS). Els treballs de batxillerat es poden enviar fins al 18 d'abril, mentre que els projectes de CFGS es poden inscriure fins al 25 de maig. Els guanyadors de les dues categories obtindran una beca de gratuïtat per al primer curs de grau a la UPC i una tauleta.