• Premis WONNOW per premiar l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques
  • 2018-05-04T00:00:00+02:00
  • 2018-06-30T23:59:59+02:00

Aquests guardons s'adrecen a alumnes matriculades en l'últim curs de les carreres STEM -Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques- de totes les universitats espanyoles.

04/05/2018 a 30/06/2018

CaixaBank i Microsoft llancen els Premis WONNOW, una iniciativa que aposta pel talent i pretén impulsar la diversitat i la presència de dones en l'àmbit de la tecnologia i les ciències des de l'inici de la seva carrera professional. Les alumnes matriculades en l'últim curs de les carreres de les àrees de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques de les 84 universitats espanyoles podran presentar la seva candidatura per optar als premis.

El termini per presentar les candidatures està obert fins al 30 de juny i es pot fer a través del web www.WonnowAwards.com

• S'entregaran 11 premis: un en metàl·lic a l'alumna amb millor expedient acadèmic, que rebrà una dotació econòmica de 10.000 euros, i d'altra banda es guardonarà a 10 estudiants, que tindran accés a una beca remunerada per treballar a CaixaBank i a més podran participar en un programa de mentoring de Microsoft.

arxivat sota: ,