Experiencing China. Tsinghua Summer School (Beijing, China)

La Tsinghua University. ofereix fins a 2 (DUES) beques per a estudiants UPC que hi vulguin participar al curs d'estiu "Experiencing China". La data límit de presentació serà el 23 de maig de 2018.

Quan
15/05/2018 a 23/05/2018
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La Tsinghua University organitza el programa “Experiencing China Summer School 2018”, al juliol de 2018. Aquest programa es concep com un seminari d’estiu, multidisciplinari i interactiu, per entendre millor la Xina. El programa s’adreça a estudiants de diferents universitats de tot el món.

Els continguts del curs s’estructuraran a partir de grups de treball focalitzats en les àrees següents:

• Economia
  • Medi Ambient
  • Ciutats
  • Educació
  • Dones
  • Arquitectura i urbanisme

Podeu visualitzar el contingut complet i l'estrucutra del seminari a la pàgina web de l'Experiencing China Summer School 2018.(obriu en una finestra nova)

També podeu trobar informació sobre aquest programa :

Dues beques de la Tsinghua University per a estudiants UPC

La Tsinghua University ofereix la possibilitat de nominar DOS estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en aquest programa i concedir-los una beca que cobreix el següent:

• Matrícula i taxes d’assistència al curs.
  • Allotjament en una residencia universitària de la Tsinghua University per a estudiants internacionals durant les dues setmanes de durada de l'activitat.
  • Assegurança bàsica d’accidents durant el període del curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d’assumir les despeses de viatge i l’assegurança mèdica pertinent que es demanarà des de la Tsinghua University i que es requerirà per tramitar la sol·licitud de visat xinès.

arxivat sota: