Experiencing China. Tsinghua Summer School (Beijing, China)

La Tsinghua University. ofereix fins a 2 (DUES) beques per a estudiants UPC que hi vulguin participar al curs d'estiu "Experiencing China". La data límit de presentació serà el 23 de maig de 2018.

Quan?

15/05/2018 fins a 23/05/2018 (Europe/Madrid / UTC200)

La Tsinghua University organitza el programa “Experiencing China Summer School 2018”, al juliol de 2018. Aquest programa es concep com un seminari d’estiu, multidisciplinari i interactiu, per entendre millor la Xina. El programa s’adreça a estudiants de diferents universitats de tot el món.

Els continguts del curs s’estructuraran a partir de grups de treball focalitzats en les àrees següents:

• Economia
  • Medi Ambient
  • Ciutats
  • Educació
  • Dones
  • Arquitectura i urbanisme

Podeu visualitzar el contingut complet i l'estrucutra del seminari a la pàgina web de l'Experiencing China Summer School 2018.

També podeu trobar informació sobre aquest programa :

Dues beques de la Tsinghua University per a estudiants UPC

La Tsinghua University ofereix la possibilitat de nominar DOS estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en aquest programa i concedir-los una beca que cobreix el següent:

• Matrícula i taxes d’assistència al curs.
  • Allotjament en una residencia universitària de la Tsinghua University per a estudiants internacionals durant les dues setmanes de durada de l'activitat.
  • Assegurança bàsica d’accidents durant el període del curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d’assumir les despeses de viatge i l’assegurança mèdica pertinent que es demanarà des de la Tsinghua University i que es requerirà per tramitar la sol·licitud de visat xinès.