Beques CSC per estudiar un Màster/Doctorat a la Beihang University (Xina)

15/02/2018 a 07/03/2018

La Beihang University (BUAA) ofereix fins a 3 beques CSC (China Scholarship Council) per estudiants UPC que vulguin anar a cursar-hi un Màster o un Doctorat (a partir de 2018-2019).

La BUAA està ubicada a Pekín (Beijing) i és una de les més prestigioses universitats xineses, i té més de 2.000 estudiants internacionals de 120 països.

La beca CSC ofertada inclou despeses de matrícula, així com un import per cobrir allotjament, despeses d'estada i assegurança. L'import de la beca pels estudiants que siguin becaris de Màster és RMB 3000/mes; i l'import pels que siguin becaris de Doctorat és de RMB 3500/mes.

A través d'aquest enllaç trobaràs un PDF amb informació

Els estudiants candidats han de completar la seva sol·licitud online i enviar còpia al Gabinet de Relacions Internacionals UPC (GRI), a través de l'adreça de correu electrònic:
ABANS del 7 de març de 2018.

A través del GRI la UPC prioritzarà als potencials candidats, tenint com a criteri principal de priorització la nota mitjana ponderada dels seus estudis. Posteriorment, es notificarà a la Beihang University la llista de (fins a) 3 candidats recomanats per les beques CSC.

Consultes

Avís

- Les sol·licituds rebudes després del 7 de març a l'email mob.int@upc.edu no es podran tenir en compte.

- Les sol·licituds enviades a aquest Gabinet per un altre mitjà que no sigui l'e-mail (en paper, per correu,etc.) no es podran tenir en compte.