Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica. Convocatòria 2018

Presentació de candidatures fins l'11 de maig de 2018

31/01/2018 a 11/05/2018

Premi DF

El Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica va ser convocat per primera vegada l'any 2000 pel Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya en homenatge a la figura de l'empresari gasista Pere Duran Farell, qui va ser el primer president d'aquest Consell Social i president del Grup Gas Natural

L'Objectiu

El Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica té com a finalitat incentivar l'excel·lència investigadora, mitjançant el reconeixement de la qualitat d'un treball de recerca dut a terme en el camp de la tecnologia durant els darrers tres anys. El premi té una periodicitat biennal.

BASES 2018

A Qui s'Adreça?
El Calendari?El Premi?Contacte
Comunitat Docent Universitària
Investigadors o investigadores o grups d'investigació que hagin dut a terme el treball de recerca a Espanya.

Convocatòria biennal

Convocatòria 2018 oberta

Presentació de candidatures fins l'11 de maig de 2018

L'import del premi, aportat per Gas Natural Fenosa, és de 20.000 euros.

Consulteu les bases del premi.(obriu en una finestra nova)

Tl.934016343

consell.social@upc.edu