1r Concurs nacional de vídeos per a estudiants de Màster Universitari d'Enginyeria Industrial

Consulta les bases del concurs. Premi de 1.200€ .Inscripcions fins al 15/04/18 Organitza: Federación de Asociaciones de Ingenieros Industriales de España (FAIIE)

Quan?

01/03/2018 fins a 15/04/2018 (Europe/Madrid / UTC100)

La Federació d'Associacions d'Enginyers Industrials d'Espanya (FAIIE), inclou entre els seus fins promoure la imatge de l'enginyer industrial a la societat, col·laborar amb els centres dedicats a l'ensenyament d'aquesta professió i fomentar la seva formació.

És per això que des de la FAIIE volem convidar els alumnes d'aquest màster de les diferents escoles a que, mitjançant un vídeo realitzat per ells mateixos, mostrin els aspectes més destacats de la seva formació i del centre on l'han adquirit.

L'objectiu del concurs és la realització d'un vídeo domèstic, que mostri els aspectes més atractius i interessants de cada un dels diferents Màsters Universitaris habilitants per a la professió d'Enginyer Industrial, que s'ofereixen a les nostres universitats.