Campanya d’adaptació de lents de contacte del CUV

Adaptació gratuïta de lents de contacte al Centre Universitari de la Visió (CUV). Dirigit a tota la comunitat UPC.

22/09/2017 a 01/03/2018

Campanya d’adaptació de lents de contacte del CUV adreçada a

• Persones que actualment no utilitzen lents de contacte.
  • Persones que estiguin interessades a canviar el tipus de lents de contacte que utilitzen

Si estudies o treballes a la UPC i  actualment no utilitzes lents de contacte, o estàs interessat en canviar el tipus de lents de contacte que fas servir, et pots beneficiar de la campanya que du a terme el Centre Universitari de la Visió (CUV) de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

El CUV  realitzarà l'adaptació de lents de contacte que necessitis, amb una revisió de la salut visual, realitzat per  estudiants de darrer curs del Grau en Òptica i Optometria o del Màster d’especialització, sota la supervisió del professorat. De vegades, són necessàries 2 o 3 visites per finalitzar l’adaptació. A canvi de la participació en aquesta campanya, el CUV et facilitarà les lents definitives adaptades, juntament amb una recepta amb les dades de les teves noves lents de contacte.

Com? Reserva hora al telèfon 93 739 83 49 o demana més informació a cuv.info@upc.edu

On? Centre Universitari de la Visió Passeig 22 de juliol 660, Terrassa (mapa,  a menys de 10 minuts de RENFE i FGC)

Quan? Durant tot el període lectiu UPC

Enllaços d'interès www.foot.upc.edu www.cuv.upc.edu