Díptic

Informació Graus

He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat Obre en finestra nova

Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil

Presentació i objectius

Amb el grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil coneixeràs, amb una sòlida base en les disciplines comunes de l'àmbit de l'enginyeria industrial, els fonaments dels materials i els processos tèxtils, el desenvolupament integral de productes tèxtils i confecció industrial, les estructures tèxtils lineals i teles no teixides (teixits tècnics i teixits intel·ligents), les operacions de tractament i acabat de tèxtils i els biopolímers, a més de la logística i la gestió del negoci d'àmbit global. En acabar, seràs capaç de conèixer, entendre, seleccionar i utilitzar materials i productes tèxtils, teixits tècnics i teixits intel·ligents; dissenyar, optimitzar i desenvolupar tecnologies relacionades amb productes i processos tèxtils, i dirigir i gestionar empreses relacionades amb el sector tèxtil.

Tens la possibilitat de complementar aquest grau amb un itinerari específic que permet obtenir una doble titulació dintre d'aquest centre, cursant un determinat nombre de crèdits més corresponents al pla d'estudis d'una de les altres titulacions que s'imparteixen en el centre. La doble titulació implica, a grans trets, superar un any d'estudis addicional. Per accedir-hi cal haver cursat ja un mínim de crèdits d'un dels graus. L'oferta de places és limitada.

Dobles titulacions

• Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil / Grau en Enginyeria Mecànica
  • Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil / Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte
  • Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil / Grau en Enginyeria Química

Preguntes més freqüents sobre els estudis de grau

Informació general

Tipus de títol: Grau Oficial. Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Requisits d'accés: PAU (Nota de tall PAU: 6,000), CFGS, més grans de 25, 40 i 45 anys, canvi d’universitat i/o estudis universitaris, titulats universitaris i assimilats, dobles titulacions, etc...

L'estudiant accedeix a aquest grau després de superar una fase inicial comú amb altres estudis.
Vegeu procés d'assignació d'especialitat.

Duració i càrrega lectiva: 4 anys, 240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.

Tipus de docència: Presencial

Horaris:
Primer i segon curs (assignatures comuns): matí o tarda.
Tercer i quart curs (assignatures d’especialitat i optatives): Majoritàriament de matí (pot haver algun grup de tarda).

Optatives que es recomanen haver escollit en l’Ensenyament Secundari Obligatori i el Batxillerat: Matemàtiques, Física, Química i Dibuix Tècnic
Consulta l'oferta de cursos introductoris

Preu i beques: Preu aproximat per curs, 2.400 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).

Coordinador acadèmic: Josep Mª Canal