Díptic

Informació Graus

He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat Obre en finestra nova

Grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals

Presentació i objectius

Amb el grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals adquiriràs la formació transversal necessària per concebre, dissenyar, implementar i operar productes, sistemes i serveis en el camp de l'enginyeria de sistemes audiovisuals, en diferents àmbits com l'acústica, la imatge, l'àudio, el vídeo i els entorns multimèdia. Aprendràs els fonaments i les aplicacions dels sistemes d'àudio, vídeo i multimèdia, les tècniques d'anàlisi i síntesi de circuits elèctrics i electrònics i de les de comunicacions digitals i analògiques. També t'especialitzaràs en els àmbits de l'acústica i els sistemes de so, el processament digital del senyal, els sistemes de comunicacions, equips i dispositius electrònics, i les tècniques multimèdia.

Preguntes més freqüents sobre els estudis de grau

Informació general

Tipus de títol: Grau Oficial. Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Requisits d'accés:PAU (Nota de tall PAU: 5,000), CFGS, més grans de 25, 40 i 45 anys, canvi d’universitat i/o estudis universitaris, titulats universitaris i assimilats, dobles titulacions, etc...

Optatives que es recomanen haver escollit en l’Ensenyament Secundari Obligatori i el Batxillerat: Matemàtiques, Física, Química i Dibuix Tècnic
Consulta la oferta de cursos introductoris

Tipus de docència: Presencial

Horaris:
Primer curs: Majoritàriament de tarda (pot haver algun grup de matí).
A partir de 2n curs Majoritàriament de matí (pot haver algun grup de tarda).

Preu i beques: Preu aproximat per curs, 2.400 €.
Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).

Coordinador acadèmic: Juan Mon