Accés

Places nou ingrés: 60

Places canvi d'estudis: 5

Nota de tall PAU: 5,000 Notes de tall

Ponderacions PAU: Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica

Com s'hi accedeix: Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.

Estudiants de cicles formatius de grau superior (CFGS) + convalidacions

Des de CFGS es pot accedir a qualsevol grau, tot i que per a l'admissió als estudis es tindrà en compte la nota d'accés (qualificació mitjana dels estudis) o la nota d'admissió ponderada segons la vinculació de les matèries de la prova específica de les PAU amb la branca de coneixement del grau al qual es vol accedir. Més informació al Canal Universitats(obriu en una finestra nova) de la Generalitat de Catalunya.

La UPC convalida matèries i crèdits d'alguna de les titulacions de grau als titulats i titulades d'uns CFGS determinats. Consulteu quines matèries dels CFGS gaudeixen d'aquesta convalidació de crèdits.

Els estudiants amb el títol de tècnic superior i equivalents podran presentar-se, amb caràcter voluntari, a la fase específica de les PAU si volen incrementar la nota d'accés. Consulteu la informació detallada a la taula de ponderacions.

Convalidacions de CFGS

Legalització de documents: Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.