Un dimecres intens d’activitats a l’ESEIAAT

Els dimecres habitualment són dies d’esdeveniments i activitats a l’ESEIAAT. A partir de les 12h les classes s’aturen per tal que la comunitat universitària orgnitzi i participi d’activitats extra acadèmiques dins de la universitat. Les associacions tecnològiques d’estudiants, la Delegació d’Estudiants, la direcció del centre, el professorat i el PAS aprofiten aquests dimecres com una finestra setmanal per oxigenar una mica el dia a dia acadèmic amb accions diverses. Aquest darrer dimecres, penúltim del mes de novembre, ha estat especialment intens.

Visita de prop de 30 empreses a l’àrea d’enginyeria tèxtil

Més de 30 empreses han visitat l'àrea d’enginyeria tèxtil. Durant la visita, el professorat responsable del grau d’Enginyeries de Tecnologia i Disseny

Tèxtil i de l’Institut d’Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER) han explicat a representants de prop de 30 empreses els aspectes més importants de la titulació i les principals línies de recerca a les que actualment treballen. Durant la visita, els empresaris han pogut veure les instal·lacions i les infraestructures a la que es formen els seus futurs professionals i on els investigadors treballen els seus projectes d’R+D.

Fira d’associacions (FASS 2023) del Campus de Terrassa

Com cada any, la Delegació d’estudiants de l’ESEIAAT de la UPC ha organitzat la Fira D’associacions, la FASS, que ha tingut lloc a la plaça del Campus. En aquesta fira, les associacions tecnològiques, lúdiques i culturals d’estudiants  de la UPC a Terrassa exposen els seus enginys i expliquen als estudiants les seves activitats per tal d'integrar-los com a membres a les seves organitzacions. Coets, motocicletes, avions, rovers espacials, monoplaces de competició, castells, etc, han ocupat durant aquest matí l’espai de la plaça, ple de carpes i d’ambient universitari.

Minut de silenci contra la violència masclista

A les 12h tocades, tota la plaça del Campus s’ha aturat i ha mantingut un emotiu minut de silenci en record a les dones assassinades per la violència masclista i com a protesta cívica per aquesta lacra social. Al minut de silenci han participat totes les associacions d’estudiants acompanyades pels directors i degana de les escoles de la UPC a Terrassa i per la Presidenta del Consell Social de la UPC, Montse Guardia

Acte d’agraiment al PDI i PAS que col.labora en activitats de promoció

La sotsdirectora de promoció i d’estudiantat de l’ESEIAAT Núria Salàn, acompanyada pel director de l’Escola Xavier Roca i la presidenta del Consell Social de la UPC, Montse Guardia, han presentat les dades de matriculació del curs 23-24 al PDI i al PAS que ha col·laborat en tasques de promoció. Durant l’acte, que ha tingut lloc al Digital Lab, Xavier Roca i Núria Salan els hi han expressat l'agraïment en representació de l’Escola, perquè el seu esforç ha servit perquè l’ESEIAAT esdevingui la gran escola d’enginyeria de Catalunya de primera opció.

Es presenta l’MSE4, la darrera motocicleta de MotoSpirit ESEIAAT

Aquest intens dimecres, ple d’activitats, ha coronat el dia amb la presentació de la darrera versió de motocicleta construïda pels

estudiants de MotoSpirit ESEIAAT, l’MSE4. L’esdeveniment ha tingut lloc a les 16h, a la sala d’actes de l’edifici històric. La motocicleta és 100% elèctrica, fabricada amb un disseny completament sostenible, conté més innovacions que els models anteriors i que es poden conèixer en aquest enllaç:  https://eseiaat.upc.edu/ca/noticies/motospirit-eseiaat-participa-al-circuit-de-motorland-al-gran-premi-de-moto-student-international.

L’MSE4 ha competit enguany al campionat Moto Student, que va tenir lloc al circuit de Motor Land el passat mes d’octubre

Podeu veure més imatges de les activitats en aquest enllaç