Enginyeria Aeronàutica (UPC-ESEIAAT) + ADE (UOC)

Coordinador acadèmic: Pep Simó

Actualment, dues de les titulacions que gaudeixen de més demanda i futur professional són els estudis integrats d’Enginyeria Aeronàutica, que inclouen el Grau i el Màster, i els d’Administració i Direcció d’Empreses.

Els estudis d’enginyeria aeronàutica, que inclouen el Grau en Tecnologies Aeroespacials i el Màster universitari en Enginyeria Aeronàutica, ofereixen una formació sòlida i multidisciplinària en els diferents aspectes de l’enginyeria aeroespacial i doten a l’estudiant de versatilitat per adaptar-se a noves situacions i assimilar els avenços tecnològics en els àmbits vinculats a la indústria aeroespacial. Aquests estudis permeten desenvolupar carreres professionals en tots els àmbits vinculats a les aeronaus i els vehicles aeroespacials, des de el disseny, projecte, fabricació, operació, gestió i manteniment de les infraestructures necessàries. A la vegada, el grau d’Administració d’Empreses atorga capacitat de direcció, gestió i vocació emprenedora. La combinació d’aquests dos estudis crea professionals amb un perfil que combina tant el caràcter tècnic com habilitats de gestió i alta capacitat de lideratge.

Un dels avantatges d’aquest programa integrat és la possibilitat que dóna la Universitat Oberta de Catalunya de poder estudiar no presencialment, facilitant la conciliació amb els estudis presencials de la Universitat Politècnica de Catalunya. Donada l’exigència del programa s’ha dissenyat un sistema de doble tutoria (UPC-UOC) per guiar i acompanyar els estudiants en tot moment.

Selecció de candidats

La selecció d’estudiants es realitza dos cops l’any, prèvia sessió informativa a l’ESEIAAT que serà degudament comunicada per correu electrònic.

La preinscripció s’haurà de fer mitjançant el següent FORMULARI.

Dates límit per realitzar la preinscripció:

• 7 de gener (matricula de primavera)
  • 24 de juny (matricula de tardor).

Preus i matrícula

El preus de la matrícula es poden consultar a cada una de les Universitats:

El pla d’estudis conjunt està dissenyat per poder iniciar-se un cop superada la fase inicial del Grau en Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials o el Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials, és a dir, un cop superats tots els crèdits dels primers dos quadrimestres d’aquestes titulacions.

Les assignatures que s’han de cursar en els estudis integrats d’Enginyeria Aeronàutica es poden consultar a la pàgina del Grau en Tecnologies Aeroespacials (GrETA, del Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials (GrEVA) i del Màster Universitari en Enginyeria Aeronàutica (MUEA). Respecte als estudis a la UOC, l’itinerari recomanat a la UOC és el següent:

Pla d'EstudisCrèdits de la
Titulació
Crèdits
Reconeguts
Crèdits
a cursar
GrETA o GrEVA 240 18 222
MUEA 120 - 120
ADE 240 108 132

Assignatures a cursar en el Grau de la UOC:

UPC