Women at Monitor Deloitte: Estàs preparada per portar teva carrera al següent nivell?

El termini de sol·licituds finalitza el proper 28 de gener

05/02/2020

Si ets estudiant d'últim curs de titulació i t'agraden els reptes, feu confiança a conèixer-nos!

Monitor Deloitte és la nostra pràctica de consultoria estratègica de la Signatura. Enfrontem grans desafiaments resolent problemes complexos amb alt impacte en clients rellevants del nostre mercat, treballant com a assessors de confiança d'importants companyies.

Et convidem el proper 5 febrer a les 17:00 a les nostres oficines de Torre Picasso a Madrid, on podràs conèixer-nos millor i tindràs l'oportunitat d'escoltar l'experiència de dones que treballen en l'equip de Monitor Deloitte i que estan portant la seva carrera a al capdamunt.

L'esdeveniment consistirà en una presentació i una sessió en la qual podràs fer tots els dubtes que et sorgeixin. Finalitzarem amb un còctel en el qual xerrarem i podràs resoldre qualsevol inquietud.

El termini de sol·licituds finalitza el proper 28 de gener

Més informació i inscripcions