Vols participar al CARNET Autonomous Driving Challenge 2022?

04/03/2022
Nom de contacte

Alguna vegada has somiat amb programar un robot perquè es mogui de manera autònoma? Vols participar en el desenvolupament d'una tecnologia clau del segle XXI? Inscriu-te i participa en una de les millors competicions de robòtica del món.

Els cotxes autònoms arribaran al mercat en els propers anys i prometen ser una de les tecnologies més disruptives del segle XXI. Són una solució a problemes tan variats com l'accessibilitat, la seguretat viària, la sostenibilitat i el trànsit.

A través de l'Autonomous Driving Challenge donem impuls a aquesta tecnologia promovent els joves talents nacionals!

L'Autonomous Driving Challenge és un programa universitari en què els participants desenvolupen funcions de conducció totalment automatitzades en un vehicle escalat d'última generació.

Els equips es reuneixen en un esdeveniment final després de vuit mesos de desenvolupament de la solució de programari.

Els reptes inclouen la localització de les vies i la navegació, la percepció dels senyals de trànsit, els passos de vianants i els semàfors i, finalment, les maniobres del cotxe com l'aparcament i l'avançament d'obstacles estàtics i dinàmics.

El desenvolupament de programari és precisament el major repte que afronten els cotxes autònoms. Així, tot i utilitzar un model a petita escala, la tecnologia i les estructures de programari són les mateixes que un cotxe a gran escala. Amb el Repte de Conducció Autònoma, oferim als estudiants la possibilitat d'escriure part d'aquest futur concepte de mobilitat!

Inscriu-te! Tens temps fins el dia 4 de març 2022. Contacte: