VIII edició dels Premis Innovació Tèxtil 2022

29/03/2022 de 11:00 a 12:00
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

La Fundació Tèxtil Cotonera convoca per vuitè any consecutiu i en col·laboració amb l'Escola Superior d'Enginyeria Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de la UPC (Terrassa), els premis a la innovació en un doble vessant:

• PREMI EMPRESA TÈXTIL INNOVADORA, per tal de reconèixer la trajectòria industrial d'innovació d'una empresa del sector.
  • PREMIS INNOVACIÓ AL TALENT JOVE, destinat a estimular i reconèixer l'esforç dels joves estudiants o investigadors que s'hagin destacat per un projecte innovador aplicat a la indústria tèxtil-confecció.

Premis i dotacions

El premi a l'empresa innovadora consistirà en el reconeixement i distinció institucional a l'empresa triada, mentre que els premis al talent jove estaran dotats amb 6.000€ que es repartiran en un 1r i 2n premi i, si escau, els accèssits que determini el jurat. El termini de presentació dels treballs acabarà el 15 doctubre del 2022.

La presentació de candidatures finalitzarà el 15 de setembre a través de la pàgina web de la Fundación Textil Algodonera (www.aitpa.es)

arxivat sota: , ,