UPT'M Teatre de l'ESEIAAT, a la 3a Biennal de Teatre Universitari

Quan?

23/05/2024 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes ETSEIB

Nom de contacte

UPCArts

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acollirà la 3a edició de la mostra els dies 22 i 23 de maig de 2024 amb la participació de 13 aules de teatre de les universitats de la Xarxa Vives.

Hi participa el grup  UPT'm Teatre de la ESEIAAT amb l'obra Bufonada bíblica

Obra de Darío Fo.
Director: Lorenzo Iván Giménez.

La Matança dels Innocents. Herodes mana matar a tots els nens nounats per por d’una profecia. Mentre els seus soldats es debaten entre la moral i el deure, el miracle de la bogeria salvarà a una dona. Les Noces de Canà. Un àngel ens vol explicar un miracle de Jesús, però una *borrachina l’interromprà per a explicar-nos la tremenda bufa que ha agafat quan Jesús ha convertit en vi fins a l’aigua dels florers. Moralitat del Cec i el Tolit. Un cec i un tolit es queixen de les seves vides desgraciades. Quan assisteixen a la crucifixió de Jesús, es produeix un miracle i recobren les seves capacitats per a adonar-se que treballar és una desgràcia encara pitjor.

Dijous 23 de maig 2024

12:00h.