UPCArts: tallers virtuals de lectura i escriptura

13/10/2020 de 13:00 a 16:00

UPCArts, ha programat 2 nous tallers (lectura+escriptura) en format no presencial (via Zoom) els mesos d'octubre-novembre (6 sessions els dimarts):

- Taller virtual de Lectura (amb Zoom): "El 'boom' latinoamericano".

- Taller virtual d'escriptura (amb Zoom): "Escribir x escribir".

Els tallers s'adrecen a tota la comunitat universitària, però especialment als estudiants. El coordinador és el Pablo Nacach, que el curs passat ja va fer 2 edicions presencials del Taller de lectura a la BRGF.

Tota la info sobre els tallers i els dos formularis d'inscripció estan a Bibliotècnica: https://bibliotecnica.upc.edu/upcarts

Els tallers són virtuals, però hi haurà una primera reunió/trobada presencial el dimarts dia 13 d'octubre, a la Biblioteca de l'EPSEB, per tal que el coordinador resolgui dubtes i acabi de concretar el programa amb els assistents.