Taller sobre Scopus a la Biblioteca del Campus de Terrassa

Aquest taller està adreçat a estudiants de màster i de doctorat i és necessari realitzar una inscripció prèvia.

16/05/2018 de 14:30 a 16:00
On
Biblioteca del Campus de Terrassa

El proper dia 16 de maig, de 14.30 a 16:00 h, es realitzarà a la Biblioteca del Campus de Terrassa un taller sobre Scopus

Aquesta base de dades  produïda per Elsevier, recull referències bibliogràfiques, resums i cites de més de 20.000 revistes amb peer-review de ciència, tecnologia, medicina i ciències socials. Està considerada la base de dades de publicacions revisades amb una cobertura més gran. Juntament amb Web of Science, el seu contingut permet la generació d'índexs bibliomètrics reconeguts internacionalment.

Aquest taller està adreçat a estudiants de màster i de doctorat i és necessari realitzar una inscripció prèvia. Per fer la inscripció cal que seleccioneu el curs dins l'oferta de tallers i us valideu a Atenea.

Per realitzar aquesta activitat caldrà que hagi 5 o més inscrits.