Taller: Introducció a les finances personals

Quan?

29/05/2024 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula 207, edifici TR1, colom 1, Terrassa

Tal i com s'està fent en tots els centres de la UPC, a l'ESEIAAT es realitzarà el Taller d'Introducció a les Finances Personals, presencial, adreçat a tot el col·lectiu (estudiantat, PAS i PDI).

Organitzat per l’Institut d’Estudis Financers, membres de la European Financial Planning Association (EFPA), té com a objectiu principal que les persones participants prenguin consciència de les seves finances, puguin planificar millor les seves necessitats presents i futures i optin amb consciència i coneixement per les millors opcions amb relació a les seves circumstàncies.

Aquesta sessió, amb el títol "Introducció a les Finances Personals", tindrà lloc el dimecres 29 de  maig, de 12 a 14h, a l' aula 2.07 del TR1 i la participació a la sessió és gratuïta, amb inscripció prèvia