Strategos: Uneix-te a l'equip de Monitor Deloitte

Adreçat a estudiants d'últim curs de Grau o Màster
19/02/2020

L'àrea de Consultoria Estratègica de Deloitte està creixent a un elevat ritme i té especial interès en comptar amb joves talents. Busquem persones amb ganes d'aprendre, amb afany de superar-se i amb capacitat de treballar en equip.

La rellevància dels projectes que duem a terme requereix dels / de les millors. Per aquest motiu ens volem adreçar a estudiants d'últim curs de Grau o Màster que tenen especial interès en començar la seva carrera professional en el món de la Consultoria Estratègica.

De l'selectiu col·lectiu a què ens dirigim, triarem només a un grup reduït per participar en el Talent Assessment Centre de Strategos, en el qual avaluarem tots els aspectes que considerem imprescindibles per ser un / a consultor / a estratègic / ai on podràs conèixer millor la signatura i al nostre equip de Monitor Deloitte.