Sessió informativa Online beques ASPAPEL

On
En línia
Nom de contacte

Davant la necessitat de professionals formats en Enginyeria Paperera, les empreses del sector, a través d'ASPAPEL, han convocat pel curs 2020-2021 18 beques-salari, amb un pressupost total de més de 170.000 € per als estudiants de la ESEIAAT.

Aquestes beques estan associades als següents Màsters de l’ESEIAAT:

• Màster Universitari en Tecnologia Paperera i Gràfica
  • Doble Màster Universitari en Enginyeria Industrial y en Tecnologia Paperera i Gràfica

Cada estudiant matriculat rebrà per part de l’empresa entre 9.350 y 11.000 euros de beca-salari per cursar el màster, realitzar pràctiques en empresa i el TFM.

Cal destacar que el sector de la Indústria Paperera està apostant per la Sostenibilitat. Per aquest motiu, està immers en un procés de descarbonització, buscant una major eficiència tan mediambiental com econòmica al llarg de tots el processos contribuint així a la bioindústria circular de la cel·lulosa i el paper.

Per tal d'explicar tant els estudis en Tecnologia Paperera i Gràfica com les beques ofertades, i els seus requisits hem organitzat una sessió informativa ONLINE el proper dia 30 de Juny a les 16h.

A més, durant la sessió, empreses del sector exposaran les seves necessitats i perspectives, i es podrà escoltar l’experiència d’alumnes que han gaudit d’aquest programa de beques durant el curs acadèmic 2020-2021.

Si esteu interessats en assistir-hi o rebre informació, poseu-vos en contacte amb Blanca Roncero ()