Reptes en la formació universitària en Economia i Empresa

Jornada de reflexió i diàleg entre els diferents agents que tenen responsabilitat en la formació dels professionals de l'Economia i l'Empresa

17/05/2019 de 09:30 a 14:00
On
Facultat d’Economia i Empresa, Universitat de Barcelona

Aquesta jornada pretén proporcionar a les universitats informació sobre com el mercat laboral percep la formació universitària dels graduats i graduades en Economia i Empresa, per tal d’enfortir les sinergies entre aquests dos mons i poder millorar els programes formatius.

També vol ser un espai de reflexió i diàleg entre els diferents agents que tenen responsabilitat en la formació dels professionals de l'Economia i l'Empresa i ha de servir com a punt de partida per a la proposta de millores en la seva formació.

Data: divendres, 17 de maig de 2019 a les 9.30h

Lloc: Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Avinguda Diagonal 690 - 696, 08034 Barcelona