Repensem la universitat: impacte de la intel·ligència artificial (IA) en l’aprenentatge

13/07/2023 de 10:00 a 13:00
Edifici Vèrtex al Campus Nord i també via online.
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Jornada

Adreçat al PDI i PAS de les universitats catalanes.

En aquesta sessió de tres hores, abordarem qüestions rellevants com ara el que ensenyem, com ho ensenyem i com ho avaluem, tenint en compte les consideracions ètiques associades.L'aparició de la Intel·ligència Artificial ha estat un punt d'inflexió en l'educació, obrint noves oportunitats i plantejant desafiaments intrigants. En aquesta jornada, explorarem les diferents formes en què la IA està transformant el panorama de l'aprenentatge i com podem abordar aquesta nova realitat de manera efectiva.

Durant la sessió, tindrem l'oportunitat d'aprendre de destacats experts en el camp de la Intel·ligència Artificial i l'educació, que compartiran les seves experiències i coneixements en aquest àmbit en ràpida evolució. Des de les últimes tendències en tecnologies d'IA fins als aspectes ètics que cal considerar, explorarem una àmplia gamma de temes per garantir que estem preparats per afrontar els reptes i aprofitar les oportunitats que se'ns presenten. Aquesta jornada no només és una oportunitat per adquirir coneixements valuosos, sinó també per connectar i intercanviar idees amb altres professionals de la universitat. És una oportunitat per construir xarxes de contactes i inspirar-nos mútuament en aquest camp emergent.

Més informació, programa i inscripcions