Programa de mentoria M2m

12/09/2019 a 30/09/2019

El programa de mentoria M2m s’adreça a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC, amb un màxim de 4 anys d'experiència, per fomentar-ne el desenvolupament personal i professional, tant en l’àmbit acadèmic com en l’empresarial. No es tracta d’un programa adreçat a la cerca de feina, sinó a la millora de la seguretat personal, l’apoderament i el desenvolupament de les habilitats personals. Inscripcions obertes fins el 30 de setembre.

Es fonamenta en el treball conjunt que porten a terme cada parella M2m, formada per:

M: la mentora, dona que aporta la seva expertesa i que ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o empresarial en els àmbits de coneixement de la UPC.

m: la mentorada, dona estudiant de grau, màster o doctorat industrial o nova titulada a la Universitat (fins a un màxim de 4 anys d'experiència)

Troba la mentora que necessites per créixer personalment i professionalment.

La teva mentora, amb un simple clic!