Programa de préstecs UPC Aumni per al curs 2018-2019

Adreçat a l’estudiantat de la UPC que vulgui realitzar una estada internacional o elaborar un TFG a l’estranger

03/05/2018 a 29/06/2018

L’objecte de la convocatòria és facilitar a l’estudiantat de la UPC que puguin realitzar una estada internacional, com ara un Erasmus, elaborar un treball de fi de grau (TFG) a l’estranger o similars, així com cursar estudis de grau al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), mitjançant un préstec UPC Alumni promogut per UPC Alumni conjuntament amb el Consell Social de la UPC. Aquest préstec ha de servir per finançar les despeses relacionades, com ara les de matrícula, allotjament o transport.

Es premia l’excel·lència i es té en compte les dificultats econòmiques per a l’accés a aquest ajut.

Terminis de presentació de les sol·licituds i la documentació adjunta:

1. Del dia 4 de juny al dia 29 de juny de 2018.
  2. Del dia 4 de juny al dia 6 de juliol de 2018, per als nous alumnes de grau del CFIS

arxivat sota: