Presentació de l'estudi Tarifes de l'aigua a Terrassa

09/06/2022 de 10:00 a 12:00
ESEIAAT, edifici TR1, Aula 1.22

L'Observatori de l'aigua de Terrassa va establir un espai de col·laboració amb l’Institut de Recerca en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat de la UPC de Barcelona en els treballs de Recerca-Acció que desenvolupen  els estudiants de màster. Per aquest curs, d'entre els treballs proposats pel seu estudi va ser acceptar el que porta per títol: “Delimitar els conceptes que han d'intervenir en el càlcul de la tarifa urbana del cicle de l'aigua de Terrassa” i que ha estat dur a terme per l'Alba Garcia, Cindy Cairampoma, Mario Ramón, Mateo Gadano i Sergio Jacinto.

Durant la sessió, tindrem l’oportunitat d’aprofundir en alguns dels elements que juguen un paper important en l’estat i càlcul de les tarifes de l'aigua a Terrassa i de les propostes resultants de l'estudi que han elaborat. Una qüestió aquesta de les tarifes, candent en tots els gestors d'aigua i que ens pot ajudar a la ciutadania a situar-nos davant un futur anàlisi i en la coproducció de política pública quan s'abordi aquest tema.

La presentació de l'estudi tindrà lloc el dijous dia 9 de juny de 10 a 12 hores a l'ESEIAAT, edifici TR1, aula  1.22, al carrer Colom, 1