Presentació de l'ecoRX 2019

23/05/2019 de 18:30 a 19:30
Sala d'actes TR1

Teniu ganes de veure el nou vehicle ecoRX 2019 en directe?

Doncs us esperem el proper 23 de maig a les 18:30 a la Sala d'Actes del TR1!

UPC ecoRacing és una associació d’investigació tecnològica formada per estudiants d’enginyeria de l’ESEIAAT amb el principal objectiu de desenvolupar noves tecnologies en l’àmbit de l’automoció sostenible. A més, contribueix enormement a la formació com a enginyer/a dels participants, que adquireixen experiència tant en àmbits tècnics com organitzatius de cara al seu futur com a professionals.

Una de les principals activitats d’UPC ecoRacing és el disseny i fabricació de monoplaces de competició per a participar en esdeveniments del certamen internacional Formula Student, que aglutina equips d’universitats de tot el món per a posar a prova els cotxes dissenyats pels mateixos estudiants. En aquestes competicions que es realitzen en diferents països, tals com Regne Unit, Alemanya, Itàlia, Estats Units, Japó o Espanya, l’equip i el cotxe es sotmeten a diferents proves per tal de que els jutges, prestigiats professionals del sector de l’automoció, puguin avaluar quin és el millor projecte.