• Oberta la convocatòria dels premis IND+I Science, adreçats a estudiantat de doctorat
  • 2018-12-02T00:00:00+01:00
  • 2018-12-20T23:59:59+01:00

Fins al proper dia 20 de desembre està obert el període de recepció de propostes per als premis IND+I Science, amb els quals es vole reconèixer la recerca realitzada per estudiantat de doctorat que explora la noció de valor públic i finalitat pública en l'àmbit de la innovació, la indústria i l'agenda de ciutats sostenibles.

Quan
02/12/2018 a 20/12/2018
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Des del 6 de novembre, i fins al 20 de desembre de 2018, està obert el termini de recepció de propostes per als IND+I Science, uns premis que reconeixen el coneixement que s'està produint en l'àmbit universitari i promouen la seva transferència cap a les polítiques públiques. S'hi poden presentar doctorands que facin recerca a universitats catalanes i estudiants catalans que estiguin a universitats estrangeres i, en aquesta edició, la convocatòria preveu tres temàtiques: sistemes i polítiques d'innovació, agenda de desenvolupament metropolità i indústria verda per al creixement sostenible. El treball premiat en cada categoria rebrà 3.000 euros.

arxivat sota: ,