Premis ENGINYERS BCN 2018

Adreçat a persones que s’hagin matriculat del Treball de final de grau durant els anys 2016, 2017 i 2018

26/04/2018 a 25/05/2018

S’ha obert una nova convocatòria del “Premi ENGINYERS BCN 2018”.

Poden presentar els seus treballs totes aquelles persones que s’hagin matriculat del Treball de final de grau durant els anys 2016, 2017 i 2018 de les escoles i universitats de la demarcació i àmbit competencial del col·legi.

L’autor del projecte guanyador rebrà 2.000 euros i un diploma de reconeixement, i el seu tutor serà premiat amb 500 euros. Hi haurà un segon premi dotat amb 500 euros i un diploma de reconeixement per l’estudiant. La data límit per a presentar els treballs és el 25 de maig a les 14h.

El Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona distingeix el millor projecte de final de grau en tots els àmbits de l’enginyeria industrial, i alhora, fomentar els valors indispensables per a l’excel·lència d’un projecte, com ara la qualitat, la innovació, la funcionalitat i la sostenibilitat.

Els projectes participants seran valorats per un jurat professional, format per persones destacades del món acadèmic i professional, que tindrà en compte els criteris següents: l'originalitat, el caràcter innovador o la creativitat; la qualitat; la viabilitat tècnica; la sostenibilitat; l’impacte social i la funcionalitat i la gestió de residus.

Més informació, bases i inscripcions a
www.enginyersbcn.cat/premis