Participa i decideix el nom de la nova plaça al Campus Terrassa!

16/11/2020 a 23/11/2020

L'Ajuntament de Terrassa, a través del Servei d'Universitats, ha posat en marxa un procés participatiu entre la comunitat universitària de la ciutat per seleccionar una proposta de denominació d'una nova plaça ubicada al carrer de Colom, davant de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT). Es tracta d'un nou espai sorgit desprès de la reurbanització de la zona que ocupava l'antiga fàbrica Flotats.

Per fer-ho, s'han recollit les propostes de noms de dones científiques que ens han fet arribar des dels centres universitaris del nostre Campus i ara vosaltres podreu iniciar un procés intern per a escollir el nom que es proposarà a la Comissió de Nomenclàtor.

Pots escollir la teva opció de la llista proposada mitjançat aquest formulari.

Només es tindran en compte les respostes enviades fins al 23 de novembre.

El nom més votat serà el que es proposarà a la Comissió de Nomenclàtor

Espai de a futura plaça. Foto: terrassadigital.cat

Espai de la futura nova plaça. Foto: Canal Terrassa TV