Participa a la Game Jam pels Objectius de Desenvolupament Sostenible!

02/02/2021
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Els dies 4 i 5 de febrer es realitzarà en modalitat en línia la Game Jam pels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), una iniciativa organitzada pel Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia en el marc del programa d’activitats del 50è Aniversari de la UPC.

Les edicions prèvies de la Game Jam han estat un gran èxit de participació. Aquesta edició se celebrarà de forma 100% virtual i els participants tindran dos dies per desenvolupar jocs a partir de dos dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) promoguts per les Nacions Unides.

L’objectiu d’aquest concurs és convidar els participants a desenvolupar videojocs compromesos amb els ODS en un marc interdisciplinari que aglutini coneixements i aportacions de les diferents titulacions que s’imparteixen a la UPC.

Hi poden participar estudiants de la UPC del curs acadèmic 2020-2021, ja sigui de grau com de màster universitari o de títol propi. Els participants s’organitzaran en equips de 4 o 5 persones.

Els projectes més ben valorats per un grup d’experts optaran a 4 premis:

• Millor Joc. Cada membre de l’equip guanyador rebrà una targeta per a la plataforma Steam per valor de 50 €.
  • Millor Art. Cada membre de l’equip guanyador rebrà una targeta per a la plataforma Steam per valor de 50 €.
  • Millor Tecnologia. S’atorgarà un diploma acreditatiu.
  • Premi de la Votació Popular. S’atorgarà un diploma acreditatiu

El període per participar-hi s’obre el dia 20 de gener i finalitzarà el 2 de febrer. El dimecres 10 de febrer, també de manera virtual, es farà el lliurament de premis.

INSCRIU-TE a la GAME JAM!

arxivat sota: