Nova convocatòria Programa KAUTIC

Programa d’incubació per a projectes innovadors on les TIC i la tecnologia són claus pel model de negoci. Les inscripcions estan obertes fins el 29 d’abril.

29/04/2019

Es posa en marxa la VI edició de KauTic40, el programa d’incubació per a projectes innovadors on les TIC i la tecnologia són claus pel model de negoci.

Desprès d’acompanyar prop de 50 iniciatives, el programa busca nous projectes innovadors, de base TIC o tecnològica i que es trobin en una fase inicial del seu desenvolupament o empreses de recent creació. De tots els projectes inscrits, se'n seleccionaran 10 que podran gaudir del programa Kautic40 subvencionat 100%.

Per tant, si tens un projecte innovador de base TIC o tecnològica i necessites ajuda per acabar-lo de potenciar, des de #KTC40_VI  t’ajudem a aconseguir-ho.

Durant els 9 mesos d’incubació, les persones participants rebran formació a través d’un programa propi dissenyat per a KauTic40 i que ha estat elaborat per l’Ajuntament de Terrassa, Leitat i l'Euncet Business School. La formació es complementarà amb tutories realitzades per persones expertes per tal d’ajudar a les persones participants a aconseguir les seves metes tant de negoci com de finançament.

Les persones participants del programa gaudiran d’un espai de co-working situat a l’Edifici del Vapor Gran de Terrassa on compartiran estança amb la resta de participants i tindran accés prèmium a formació online basada en emprenedoria (MOOC- Massive Open Online Course).

La iniciativa descrita s’impulsa des del Servei d'Innovació de l'Ajuntament de Terrassa i Leitat Centre Tecnològic, dos dels partners del Parc Científic i Tecnològic Orbital40, amb la col·laboració de l’escola de negocis Euncet Business School.

Les inscripcions estan obertes fins el 29 d’abril. Si vols participar, pots consultar les bases legals i formalitzar la teva candidatura mitjançant el formulari: http://kautic40.com/formulari/