I Jornada Tecnologia a l'Esport.

27/10/2023 de 09:30 a 13:30
Sala de Conferències TR1

L’ESEIAAT serà la seu de la 1ª Jornada de Tecnologia a l’Esport.

Una jornada organitzada per REITADYS (Red Española de Investigación en Tecnologías TIC Aplicadas a las Ciencias del Deporte y la Salud) amb el suport del “Consejo Superior de Deportes”.

El professor de l'ESEIAAT-UPC, Raúl Fernández-García, és el coordinador d’aquesta xarxa formada per investigadors de l’àmbit de l’enginyeria i de les ciències de l’esport, i serà l’amfitrió, el presentador i el moderador de l’acte.

Objectius:

• Conèixer les últimes novetats de l’ús de les TIC en l’esport per millorar el rendiment esportiu, prevenir lesions i com a suport a l’arbitratge.

• Potenciar la comunicació i la coordinació entre els grups d’investigació de les universitats i les empreses dedicades a les tecnologies TIC en l’àmbit esportiu.

• Analitzar el perfil de l’Enginyer en tecnologies aplicades a l’esport.

• Debatre respecte als reptes presents i futurs.

Destinataris:

• Experts en l’àmbit de l’esport i de les tecnologies TIC.

• Estudiants de l’ESEIAAT amb interès per les tecnologies aplicades a l’esport.

Inscriu-te, t’esperem!

Divendres 27 d'octubre

9.30 a 13.00h.

ESEIAAT-UPC  (C/ Colom 1, Terrassa)