ENGINHACK La marató d’enginy per (re)inventar el futur

30/09/2023
MNACTEC, Terrassa

30 de Setembre 2023 : Hackató del 160è aniversari de l’Associació d’Enginyers Industrials de Catalunya, adreçat a l'estudiantat d'enginyeria industrial

Informació rellevant:

Tindrà lloc el 30 de setembre al mNACTEC (Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa). Obrim portes a les 8.45 i a les 9.30 h comença el compte enrere fins les 21.30h que s’entregaran els premis.

Web de referència amb la informació pels estudiants i preregistre: engihack160.eic.cat (sense les www)

Els grups d’estudiants seran de 3-5 participants cada un. Poden inscriure’s en grup o poden anar sols i el mateix dia fer grup amb altres estudiants.

Dirigit a estudiants de màster d'enginyeria industrial de primer i segon.

Sis reptes per treballar:  energia, emergència climàtica, transformació digital, salut, innovació industrial i societat justa!