Curs d'estiu de Robòtica a la Universitat de Tohoku (Japó)

20/04/2018 a 27/04/2018

L'Escola de Postgrau d'Enginyeria de la Universitat de Tohoku ofereix un programa d'estiu de dues setmanes sota el lema "Robòtica". Aquest curs tindrà lloc del 20 de juliol fins al 10 d'agost.

Es tracta d'una sèrie de classes de postgrau sobre robòtica avançada i pràctiques en laboratori. Tots seran impartits en anglès per professors experimentats de l'Escola de Postgrau d'Enginyeria,

A més, el programa inclou activitats culturals i un viatge de camp (opcional) que exposa els participants a la cultura japonesa i els bells llocs històrics de la zona oriental del nord del Japó. Els estudiants que estudien en el camp de l'enginyeria de la Universitat de Tohoku donaran suport al programa amb aquestes activitats.

Per participar en aquest Programa d'Estiu, cal que contacteu amb el SAU abans del 27 d'abril