Convocatòria "Unite!4future" (Unite! students co-creation)

01/09/2021 a 31/10/2021
La UPC, junt amb altres universitats europees, participa en un projecte d'universitat europea anomenat Unite!.

En el marc Unite!, a la tardor hi haurà una convocatòria, anomenada "Unite!4future" per tal que equips configurats amb estudiants de les diverses universitats de Unite! presentin propostes de projectes que ajudin a millorar les universitats de Unite!.

Les propostes de projectes hauran de ser idees concretes, originals i implementables, que aportin valor afegit per a tota la comunitat Unite!.

Els projectes no són acadèmics, però estan relacionats amb tots els altres aspectes de l’experiència i la vida quotidiana dels estudiants universitaris als campus.

Reuneix un equip d'estudiants de les diverses universitats Unite!, prepareu un vídeo per adjuntar-ho a la vostra proposta de projecte, i competiu amb altres equips per guanyar un viatge a Lisboa!

Si hi estàs interessat/da:

Convocatòria adreçada a

Estudiants de qualsevol nivell d'estudis (Grau, Màster o Doctort) de la UPC. Us animem a partiricpar-hi.

Presentació de propostes

A la tardor, durant els mesos de setembre i octubre.