Segona crida del fons llavor de Unite! per a projectes innovadors

15/03/2024

Ja s'ha obert la nova convocatòria de sol·licituds per a Unite! Seed Fund, el fons llavor que impulsa l'aliança Unite! per a projectes innovadors. Les persones interessades a contactar amb socis potencials de les altres universitats per participar en els projectes, podran participar en una sessió virtual que s'organitza el 16 de febrer.

Unite! Seed Fund, el fons llavor que impulsa l’aliança Unite! de la qual forma part la Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech (UPC), obre la segona convocatòria per a projectes innovadors de docència i recerca i la tercera convocatòria per a iniciatives presentades per l’estudiantat. El Fons llavor té com a objectiu aconseguir el màxim potencial de Unite! a través de suport financer a idees innovadores, co-creatives i col·laboratives de professorat, investigadors i estudiantat de l'aliança. Unite! Seed Fund dona suport amb fons addicionals per a l'exploració i el desenvolupament d'activitats i projectes atractius que es portin a terme de manera col·laborativa en el marc de l’aliança. El finançament està obert a totes les matèries i temes i es dirigeix tant a formats presencials com híbrids i purament digitals.

La nova convocatòria de sol·licituds s'ha obert el 15 de gener del 2024. El principal repte al qual s'han enfrontat els sol·licitants del fons en la primera crida ha estat trobar possibles socis internacionals de l'aliança. Per fer front a aquest repte, s'ha programat un esdeveniment virtual de matchmaking per al 16 de febrer de 2024, de 14 h a 16 h, que serà una oportunitat única per connectar amb socis potencials.

L’aliança ha previst una convocatòria anual del Unite! Seed Fund per finançar projectes en matèria d'ensenyament i aprenentatge, i recerca i doctorat, i una convocatòria bianual per a activitats de l’estudiantat (per aquesta raó aquesta nova convocatòria és la tercera per a projectes d’estudiants). Les sol·licituds es poden enviar-se fins al 15 de març del 2024 per correu electrònic a seedfund@unite-university.eu. La resolució de finançament està prevista per al juny de 2024.

Més informació a la UPC

Més informació al web UNITE!