Com atendre l’estudiantat amb problemes de salut mental.

05/02/2024 de 12:00 a 14:00
Aula 2.3 Edifici TR5
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Taller organitzat per l'ICE, adreçat a PDI i PTGAS de la UPC.

Els trastorns mentals de l’estudiantat amb major afectació de l’estat d’ànim i el comportament exigeixen que els docents hagin d’activar habilitats per donar un enfoc positiu de les capacitats de l’estudiantat i per manejar possibles situacions conflictives.

Aquesta activitat formativa s’emmarca dins del Pla d’Inclusió UPC per millorar l’atenció a l’estudiantat amb necessitats de suport educatiu atesa la seva condició (discapacitat, trastorns neurodesenvolupament, salut mental). La formació vol facilitar recursos per conèixer i millorar l’aproximació a l’estudiantat amb trastorns de salut mental a l’aula. Alhora també es faciliten eines i recursos per preservar el benestar emocional del docent davant aquestes situacions.

L'ICE expedirà un certificat d'assistència a les persones participants, sempre i quan s'hagin inscrit prèviament pel mitjà establert (electrònicament a través del web) i hagin estat acceptades. El personal docent i investigador de la UPC que participi a l’activitat, uns dies després de la finalització, disposarà de manera automàtica de la informació a DRAC.