Convocatòria de beques de recerca per a estudiants dels centres amb seu a Terrassa

01/10/2018 a 17/10/2018

S'ha publicat al BOP la convocatòria de les beques de recerca adreçades a estudiants dels centres amb seu a Terrassa amb l'objectiu de potenciar la recerca al Campus Universitari de Terrassa i contribuir a la potencialitat del nostre territori en aquest camp.

Poden optar a aquestes beques totes les persones físiques i agrupacions de persones físiques sense personalitat jurídica que, a títol individual o col·lectiu, presentin projectes relatius a treballs de recerca sobre la ciència, la tecnologia o l'humanisme social. En cas de participar de manera col·lectiva es nomenarà una persona responsable del projecte a efectes de comunicació i representació.

Els treballs han de ser originals i es valoraran aspectes com la innovació, el rigor, la creativitat, el treball multidisciplinari i la incorporació de la perspectiva de gènere.

El termini de presentació de les sol·licituds serà a partir de l'endemà de la data de publicació de l'anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, i fins al dia 17 d'octubre.

Consulta les bases i presentació de sol·licituds