Beques Avenir, per estudiar a França al 2018-2019

El termini per sol·licitar les beques Avenir s'ha ampliat fins al 3 de juny.

10/05/2018 a 03/06/2018

L'Ambaixada de França/Institut Francès, en col·laboració amb empreses, fundacions i centres d'ensenyament superior i de recerca francesos i espanyols, posa en Embajada de Francia/Institut français, en colaboración con empresas, fundaciones y centros de enseñanza superior y de investigación franceses y españoles, posa en marxa una nova convocatòria pel programa de "BEQUES AVENIR" que permetran estudiar (en una universitat o « Grande École ») i formar-se a França durant el curs acadèmic 2018-2019.

Número de beques ofertades

En aquesta edició, el programa de Beques Avenir ofereix 47 beques d'estudis i pràctiques de tots nivells. Hi ha 14 col·laboradors que abarquen diferents àmbits d'activitats acadèmiques, pràctiques i recerca.

Termini de presentació de sol·licituds

Els estudiants interessats poden presentar la seva sol·licitud fins al 3 de juny.

Com presentar la teva sol·licitud

Per sol·licitar la beca, els estudiants candidats hauran d'emplenar el formulari disponible en el web "Dialogo"(obriu en una finestra nova), l'entitat col·laboradora per a la gestió de les beques.