43 Simposi de la AEQCT. Eficiència energètica: Consum "intel·ligent" de l'energia

Trobada anual organitzada per la AEQCT (Asociación Española de Químicos y Coloristas Textiles).

21/03/2018 de 09:00 a 15:00
Sala d'actes ESEIAAT, TR5

Simposium que cada any organitza la AEQCT (Asociación Española de Químicos y Coloristas Textiles). Es tracta d'una associació nacional que forma part de la Federació Internacional d'Associacions de Químics i Coloristes Tèxtils.

A més de conferències es lliura el premi al millor estudi de química tèxtil per aplicació a la industria, premi que ha recaigut en estudiantat de l'ESEIAAT en nombroses ocasions.

El Simposi s'adreça a empresaris i tècnics del sector de la química colorista. Empreses de tintura, estampació i acabats. Assisteix gent de l'administració relacionada amb aquest tema i el medi ambient. Es convida al professorat i estudiantat de l'escola, amb inscripció prèvia.