3rd Log Dynamics Summer School - Decision Support in Supply Chain Networks.

Envieu la vostra sol·licitud abans de l'1 de juny de 2018

27/04/2018 a 01/06/2018

El Bremen Research Cluster for Dynamics in Logistics (LogDynamics) organitza la tercera LogDynamics Summer School - LOGISS 2018, que se celebrarà del 16 al 20 de juliol de 2018 a la Universitat de Bremen.

L'objectiu d'aquesta escola d'estiu és forjar una llavor de joves investigadors de diferents disciplines, que comparteixen l'interès en els mecanismes de coordinació dels processos logístics, així com en la cooperació i la competitivitat de les cadenes de subministrament.

Per tant, el LOGISS 2018 centra l'àrea temàtica del suport de la decisió en les xarxes de la cadena de subministrament.

Envieu la vostra sol·licitud, inclòs el CV i una breu descripció del projecte o la tesi més recent abans de l'1 de juny de 2018, per correu electrònic a summerschool@logdynamics.de.

Per obtenir un programa detallat i altres dates importants, consulteu el fullet o visiteu el lloc web.